poniedziałek, 5 października 2015

Byłam słodka ?

Hej wam!
Chciałabym dzisiaj napisać post o tym jaka byłam kiedy byłam mała. A wiec jak każdy z nas zbyt wiele nie pamiętam z dzieciństwa, ale z historyjek opowiadanych o mnie wynika to że byłam nie zbyt grzecznym dzieckiem. Ciocia mi opowiadał, że byłam wredna i nie dawałam sobą pomiatać. Zawsze dostawałam czego chciałam, a jak włączałam się w bójkę z moim bratem to wygrywałam dlatego,że byłam młodsza.Z mojej "paczki" byłam najmłodsza i pamiętam,że mówili do mnie "kabel"i "osa"Każdy z nas miło wspomina dzieciństwo.Wróciła bym do tych zabaw z podwórka z kuzynostwem i sąsiadami,ale niestety czas nas goni nie wszystko trwa wiecznie. Gdy byłam mała myślałam sobie jak to będzie za 10 lat.Teraz już wiem..







A wy jak wspominacie dzieciństwo ?
                                                                                ~~Sylwia :)

3 komentarze:

  1. No, byłaś słodka :) Ale widzę, że "ostra" czasem też. To świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie wiem do końca jaka byłam, ale wiem że w nocy nie dawałam spać, gdy musiałam jeść. Ale za to w miarę grzeczna chociaż babcia mi tam mówiła

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pomysłowy post. Ja trochę tęsknie za swoim dzieciństwem..
    Z miłą chęcią bym je powtórzyła.

    Zapraszam :)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń