poniedziałek, 22 lutego 2016

W kółko to samo...

No hej wam !
Czy wam też się wydaje jakby co dziennie było deja vu?Bo mi tak mam wrażenie,że to już było.Mam dokładnie na myśli to wszytko dom szkoła,dom szkoła itd... Nic się nie dzieje w tygodniu mam wszystko zaplanowane wstanę rano umyje się,zjem śniadanie,pójdę do szkoły następnie o ósmej lekcje.Po lekcjach znów do domu,obiad,odrabianie lekcji,czytam książkę lub idę biegać,prysznic i jakiś serial typu "na wspólnej"




Czasem to mam ochote obudzić się w innym miejscu,inni  ludzie i otoczenie.Całkiem inny klimat i szkoła.Czasem to ma się po prostu wszystko gdzieś marzysz,żeby to się już  skończył,żeby wszystko się zmieniło bo masz wrażenie,że wszystko jest nudne nie fajne.Zazdrościsz innym,a pewnie sami mają nie lepiej sama juz nie wiem czego chce.Ale chciałabym po prostu,żeby się coś działo w moim życiu,żeby od czasu do czasy  były spontany :))










BLUZKA 1
BLUZKA 2 
BLUZKA 3 

60 komentarzy:

  1. Też często mam takie wrażenie,że coś już było. To chyba po prostu już rutyna... ;(

    Zapraszam :D Nowy post!
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście często mi się to zdarza, wrażenie, że coś nie dzieje się pierwszy raz, jednak najczęściej zaczynam się z siebie śmiać i po prostu o tym zapominam.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog:) śliczne zdjęcia:) obserwuje twój blog od pewnego czasu mam nadzije ze wpadniesz do mnie i sie odwdzieczysz----> nowy post! kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja staram się przełamać rutynę moim hobby :)
    mój blog
    konkurs fotograficzny

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna notka! Obserwuję i liczę na rewanż! Pozdrawiam! ♥
    Mój blog - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post. Ja też ostatnio popadłam w taką rutynę, na szczęście mamy weekendy. *-*
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com
    Odpowiadam na każdą obserwację. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta bluzeczka co posiada koronke na dole! :)
    http://sensiblees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. mam te ostatnia bluzke :D
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mam takie samo wrażenie, wszystko to samo cały czas :<
    bardzo ładna ta ostatnia bluzka :)
    obserwuję i zapraszam do tego samego ;*
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Często mam podobne odczucia, może nawet boje się codziennej rutyny i chcę zrobić coś niesamowitego i szalonego najczęściej kończy się jednak tylko na marzeniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. to chyba wszystko przez szkołę dzieje się w kółko, jedynie jakieś wolne jest odskocznią od codziennej rutyny ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  14. To ,że my przyzwyczailiśmy się do tego, że każdy nasz dzień wygląda podobnie nie znaczy, że tak będzie zawsze.
    świetne zdj :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie też, ciągła rutyna... szkoła, dom, jedzenie, blog,uczenie się, facebook, spanie :/

    Może obs za obs? Zacznij i daj mi znać ;)

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. hej, pisze bo z tego co widzę chcesz wziąć udzial w rozdaniu, ale niestety żadnego z warunków nie zmieniłaś. Poproszę o poprawę:))
    Pozdrawiam, liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baner- układ---> dodaj widget--->obraz---> wstawiasz zdjęcie i link do mojego bloga :)

      a co do Fb, niestety nikogo nie mam i na instagramie również... obserwuję oba instagramy czy tylko Oli ?? Daj znać.

      Usuń
  17. najładniejsza ta bluzeczka z koronką!:)
    http://olkha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna bluzka :) a wpis świetny
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja na szczęście mam ferie, ale w trakcie roku szkolnego mam dokładnie to samo. Śliczne bluzeczki ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, oczywiście poklikałam
    Zapraszam do siebie
    Mój Blog
    Konkurs

    OdpowiedzUsuń
  22. Może dlatego tak masz, bo niestety w tygodniu to taka rutyna, wciąż to samo, szkola, dom, szkola, dom... u mnie bardzo podobnie, praca, dom, praca, dom grrrrr

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo :)

    3,79$, 5,20$, 3,56$

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie sukienki oraz baner Sheinside? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  23. lovely blog <3

    Would you like to follow each other on gfc? If you follow,let me know, i will follow back =))

    http://beautorgeousworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze tylko 4 miesiace, jakoś damy radę :P
    http://melassie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze tylko 4 miesiace, jakoś damy radę :P
    http://melassie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoła, szkoła, dom, dom. Ja się już tym męczę i mam nadzieję, że rok szkolny minie szybko i nadejdzie czas na spontan...
    KLIK & ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  27. Lovely photos ! xo

    www.aimeroseblog.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Niestety tak jest: dom, szkoła itd..
    Ale już niebawem wakacje :)
    Zapraszam : Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Też tak mam bardzo często,ale doszłam do wniosku,że żeby to zmienić potrzebuję zmian.I już od września takie zmiany właśnie w moim życiu nastąpią:)
    MÓJ BLOG :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety takie jest życie ...
    Szkoła jest bardzo męcząca ;( Zawsze czekamy na wakacje , ferie ... po prostu na dni wolne w których będziemy mogli odpocząć od szkolnych problemów .
    Ja już nie mogę doczekać się wakacji ! ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  31. Też tak mam. Czasem chciałabym przeżyć choć 1 dzień gdybym urodziła się w innym miejscu. I wgl sprawdzić jak by to było ;p
    Mój blog ♥ Byłoby miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  32. to by bylo cos, tak codziennie gdzie indziej, eh

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne rzeczy
    Genialna stylizacja :D

    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuje
    Zapraszam również na konkurs w którym można wygrać mnóstwo perełek !

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja mam tak często. Czasami dopada nas rutyna, ale możemy wprowadzać do naszego życia małe zmiany, aby je trochę urozmaicić, spróbuj :) Piękne zdjęcia!

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. No niestety tak jest. Ja mam w kółko praca-dom, praca-dom...
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie też czasem przytłacza to ,że nic innego nie robię tylko szkoła,nauka, chwila odpoczynku i sen, nie lubię rutyn. Śliczny ten szary sweterek ;)

    Zapraszam do mnie ;)

    [KLIKNIJ-mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  37. Lovely blog <3
    Followed you, would love if you could follow back, Have a Good day xx
    http://beautorgeousworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Niestety rutyna dopada każdego :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Też mam czasem takie deja vu, ale teraz mam ferie i chwilę odpoczynku od tego :D Bardzo ładne zdjęcia ;)

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Najważniejsze, aby w życie nie wkradła się monotonia. Śliczne zdjęcia :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Diana.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. tak u mnie aktualnie rutyna jest ciągle ale ja się nie daje jestem cały czas w obłokach i tak naprawdę można powiedzieć żyje marzeniami które staram się spełniać
    http://julie-s-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowne zdjęcia, rowniez mam tak czasem ze wolabym się znaleźć w innym miejscu :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Eh, nie znoszę tej codziennej rutyny ;__; Dlatego zawsze staram się wymyśleć coś, żeby ją przełamywać ;))
    Świetne zdjęcia!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Warto każdego dnia zrobić chociaż jakąś malutką rzecz, która sprawi nam radość i odróżni go od poprzedniego! A małe rzeczy naprawdę potrafią wywoływać uśmiech ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Czasami też to zauważam ale tylko gdy mam lepszy dzień to próbuję go urozmaicić :)

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/
    świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  47. No tak tak, to się nazywa rutyna :/ ale cóż już za niedługo święta a potem wakacje więc może gdzieś pojedziesz i zmienisz otoczenie ;) taki oddech od codzienności każdemu jest potrzebny ;)
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  48. Super ubrania! :) Poklikałam!:D
    pozdrawiam
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja też nie lubię takiej rutyny :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/
    ~Biorę udział w konkursie Blog Roku 2015 i byłoby mi bardzo miło, gdybyś na mnie zagłosowała :)~

    OdpowiedzUsuń
  50. Poklikałam ;) Rutyna to zło cały czas robimy to samo w kółko.
    karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. bluzka z heisenbergiem świetne, uwielbiam breaking bad:D

    klikniesz u mnie? :) [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  52. fajny post :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń