poniedziałek, 5 września 2016

Jak było ?

Hejka wszystkim !

Wracam do was po małej powakacyjnej przerwie.Dawno nie dodawałam postu bo prawdzie mówiąc nie miałam jak,gdyż miałam mały remontw domu i nie miałam dostępu do komputera oraz tam,gdzie byłam nie miałam w ogóle komputra,a gdzie? zapraszam do czytania :)


 

 
  Mam parę informacji które mogę wam przekazać w tym poście.Wiec tak od czego by tu zacząć może od początka ?Wiec tak od czego by tu zacząć może od początka ?Pierwsze tygodnie minęły mi bardzo przyjemnie ciągle filmy i spacery z moją kuzyneczką Justyną którą się nie widziałyśmy rok. 


 Natępnie dojechała do nas Agnieszka i Zuzia też był mile widziany festyn i parę innych niezbędnych chwil ...


Później wakacje mijały nam bardzo sympatycznie w gronie czwartej osoby czyli Kingi przyleciała z Francji i również się stęskniłam za nią.


Na koniec,gdy już wszystkie się rozjiechały pojechałam nadwa tygodnie do cioci do której tradycyjnie przyjeżdżam nie tylko we wakacjie,ale również i na weekend.Wbiłam też na pare dni do Agnieszki z którą bawiłam się niesamowicie podróżując rowerami.

8 komentarzy:

  1. Fajnie spędziłaś czas, niestety zaczyna się szkoła i systematyczna nauka ...

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że tak aktywnie spędziłaś czas, moje wakacje minęły bardzo szybko :)VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie spedziłas ten czas no i odpoczełas :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie było super, w gronie przyjaciół ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. I love your blog!


    Would you like to follow each other? I've just followed you, hope to see you soon on my blog <3
    majalivinglife

    OdpowiedzUsuń