poniedziałek, 24 października 2016

Q&A

1. Jakie jest twoje drugie imię? Lubisz je?
Maria.Lubie
2. Czy jesteś artystą?
Raczej nie.
3. Czy przeżyłaś swój pierwszy pocałunek?
Nie.
4. Jakie jest twój cel życiowy?
Być szczęśliwą i robic to co kocham oraz spełniać marzenia !
5. Czy masz jakieś przeżycia ze sławną osobą?
Żadne.
 6. Grasz w jakieś sporty?
Niestety nie ,ale bardzo lubie piłke nożną .
7. Jaki jest twój największy lęk?
Hmm z biegiem czasu wszystko mi przechodzi i czuje sie bardziej odwazna.najwiekszego lęku to ja chyba nie mam.
8. Kto jest twoją największą inspiracją?
Praktycznie każdy człowiek,a w szczególności tata.



9. Czy jesteś poranną osobą?
Tak. Codziennie wstaję przed 7,a w weekendy 9 .
10. Lubisz czytać?
Uwielbiam, ale tylko te książki, które chcę, a nie lektury.
11. Czy masz jakieś zwierzęta?
Tak, mam suczke (terier)
12. Czy jesteś religijna?
Tak.
13. Psy czy koty?
Psy!
14. Jaką aplikację najczęściej używasz?
YouTube.
15. Imiona najlepszych przyjaciół?
2xKinga,Justyna,Aga pozdrawiam !!!
16. Byłaś kiedyś na randce?
Nie.
17. Lubisz kolejki górskie?
Nie wiem nigdy nie byłam.
 18. Potrafisz pływać?
Chyba tak.
19. Czy walczysz z chorobami psychicznymi?
Nie.
20. Czy twoi rodzice są razem?
Tak.
21. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Fioletowy,czarny,szary.
22. W jakim kraju żyjesz?
W Polsce.
23. Czy widzisz się jako osobę sławną pewnego dnia?
Nie raczej bym nie chciała.
 24. Lubisz sukienki?
Tylko jeśli musze to ubiorę.
25. Ulubiona piosenka teraz?





26. Czy kiedykolwiek ćwiczyłaś jogę?
Tak.
27. Czy jesteś dobra w dawaniu porad?
Myślę, że tak.
28. Potrafisz tańczyć?
Kiedyś w przedszkolu tańczyłam, a później w gimnazjum na fakultetach, więc coś tam potrafię.
29. Farbowałaś kiedyś włosy?
Tak.
30. Jakiego koloru są twoje oczy?
Niebieskie, chociaż ostatnio pojawia się w nich zielony.
31. Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
Wilk.
32. Jaka jest twoja ulubiona lekcja?
Oczywiście, że WF.
 
33. Jakie są seriale, które oglądasz?
Przyjaciółki,M jak miłość.
34. Czy jesteś zorganizowana?
Tak i Nie.
35. Jaki film ostatnio oglądałaś?
Zaginiona dziewczyna..
36. Jeśli miałabyś tyle pieniędzy, że nie musiałabyś nigdy pracować, jak spędzałabyś swój czas?
Treningi, wolontariat,podróże.
37. Co byś zmieniła w swoim życiu jeśli byś wiedziała, że nigdy nie umrzesz?
Raczej nic zyje tylko 15 lat.
38. Czy złamałabyś prawo by uratować osobę, którą kochasz?
Myśle tak.
39. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
Strażakiem.
40. Jeśli mogłabyś przenosić się w czasie, poszłabyś do przeszłości czy przyszłości?
Przeszłości.



41. Co cię motywuje do sukcesu?
Inni ludzie,ja sama.
42. Wolisz mieszkać w mieście czy na wsi? Dlaczego?
Na wsi. W mieście jest dla mnie za głośno.
43. Czy wierzysz w życie po śmierci?
Jeżeli chodzi o takie chrześcijańskie to tak.
44. Co musiałabyś zobaczyć, aby płakać ze szczęścia?
Nie mam pojęcia. 
45. Jak myślisz co się dzieje, po tym jak umrzemy?
Idziemy do lepszego świata.
46. Jaka jest najcięższa lekcja jaką nauczyłaś się w życiu?
Żeby szanować innych tak jak siebie.
47. Co byś zrobiła gdybyś była niewidzialna?
To co nie zrobiłam jak byłam widzialna.
48. Żyjesz czy po prostu istniejesz?

Żyje.

15 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe pytania i odpowiedzi :)
    Sporo się dowiedziałam.

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tak samo jestem i zorganizowana i nie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że w rodzicach masz wzorzec :)
    Co powiesz na wzajemna obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. M jak milosc i przyjaciółki to też moje ulubione seriale ! :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że uda Ci się spełnić marzenia :)
    Fajny post!

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia :D
    Super odpowiedzi :

    Zapraszam :D
    grlfashion.blogspot.com

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne odpowiedzi dużo się o tobie dowiedziałam! Śliczny sweterek.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne włosy ;)

    Zapraszam do mnie ;)
    milosczycieszkola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a lovely post!
    LOVE IT you have nice blog!
    NEW POST
    iamaliyankhan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też oglądam "M jak miłość haha"!

    Pozdrawiam
    dandiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe odpowiedzi!

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne pytania. Mam nadzieję, że sama wymyślałaś :)
    Można się sporo na twój temat dowiedzieć.
    hayleycorde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Faje odpowiedzi ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też Maria, piąteczka :* fajne pytania.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń