niedziela, 7 września 2014

Szkoła

Tydzień szkoły już minął, już tydzień jestem w gimnazjum, a do wakacji zostało aż 292 dni.
U nas podstawówka i gimnazjum są połączone, także zmienili się tylko nauczyciele i przedmioty.
Dzisiaj było mi aż trudno ogarnąć tą naukę, mamy już nawet sprawdziany i kartkówki zapowiedziane. Jeśli chodzi o klasę nic się nie zmieniło. Ale jednak przeraziłam się tym gimnazjum.. chyba najbardziej ludźmi którzy tam uczęszczają.. Nie mogę zrozumieć jak w wieku 12/13 lat można palić papierosy? po co im to? dlaczego to robią? Wciąż zadaję sobie te pytania.
Jednak w tym wszystkim wcale nie to jest najgorsze, wciąż kogoś wyzywają, wyżywają się na nim, wyśmiewają się z tej osoby a praktycznie jej nie znając, nie znają jej przyszłości, tego że w w głębi duszy jest może nawet cudowną osobą, nie ich to nie obchodzi. Bo nawet jeśli ta osoba przez nich wylewałaby łzy.. ich by to nie obchodziło.  Niby te kilka dni, a już jest mi bardzo trudno.








Dziękuje mojemu super fotografowi, czyli Sylwii! I wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, które ma właśnie jutro ;*

 A wam jak mijają te pierwsze dni szkoły po wakacjach ? 
W której jesteście klasie?

8 komentarzy:

  1. Świetny blog :)
    Zapraszamy na nowego posta : http://little-black-dress1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem w 1 liceum, więc tak jak ty zaczęłam nową szkołę:))

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :** Obserwacja za obserwacje jeśli tak zaobserwuj i poinformuj mnie na 101% się odwdzięczę
    <3 mój blog http://mela-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia :*:*
    obserwacja za obserwację? :*

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza klasa nie jest trudna może się tak wydawać ale jest b. prosta ;D Myślę, że nastolatkowie chcą czegoś nowego spróbować, pokazać jacy są dorośli i dojrzali poprzez picie alkoholu i paleniu papierosów. Co do dokuczania szukają klasowej ofiary.. u mnie w klasie jest to biedna dziewczyna, którą nie stać na wiele rzeczy ;<

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. tez miałam gim połączone z podstawówką :D super sprawa, bo wszyscy juz sie dobrze znali i byli zgrani :))

    OdpowiedzUsuń
  7. http://monroexd.blogspot.com/
    jak widac mozna palic , ludzie chca sie pokazac jacy to oni są fajnia są żałośni

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Przyzwyczaisz się do gimnazjum, u mnie też tak jest. Ale lepiej takie osoby ignorować. Powodzenia w wytrwaniu! :)
    http://kamillyxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń