środa, 27 maja 2015

Wakacje coraz bliżej!


Hejka, wczoraj pogoda była nie do zniesienia, cały czas pada deszcz mam go już całkowicie dość tak jak szkoły wogóle nie chce mi się uczyć, ale niestety muszę powalczyć o dobre stopnię. Mój widget pokazuje, że pozostało nam dokładnie 35 dni nauki! Jestem z tego powodu bardzo zadowolona, ponieważ z dnia na dzień przybywają moje plany na wakacje które muszę zrealizować w ciągu dwóch miesięcy. Mam nadzieje, że pogoda nam się uda nie tak jak rok temu.








7 komentarzy:

  1. Bardzo ladne zdjecia! :P Tez sie nie moge doczekac wakacji :P Zapraszam: melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne zdjęcia i mega psiak na ostatnim, jak sie wabi? *o*
    Obserwuje, mogę liczyć na rewanż?
    Mam do ciebie prośbę, jestem tu od miesiaca i nie wiem, czy komuś podoba się to co pisze, możesz zajrzeć? Jeżeli masz jakieś wskazówki dla początkujacych blogerek, to z chęcią je przyjmę! Z góry dziękuję z całego serduszka i pozdrawiam :))
    http://discordi4a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo śliczny psiak! Zdjęcia też są śliczne!
    Pierwsze zdjęcie najlepsze! :)


    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fotki :) Swietne pomysły :) zapraszam do mnie na post o koniach moze Cię to zainteresuje ? Zajrzyj chociaż :) http://dlifebook.blogspot.com/2015/05/13-setnych.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie mogę się doczekać wakacji :D Świetne zdjęcia!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń