poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Już wspominam

Hej wszystkim ! Jak wam mijają wakacje? Mi wspaniale.Aktualnie jestem w Łabowej miejscowość znajduje się niedaleko Krynicy Zdrój. Pogoda jest wspaniała chodź z czasem mam jej dość. Dzieje się tak wiele rzeczy najwięcej czasu spędzam nad rzeką z przyjaciółmi oraz na rowerach. Jest tak dużo chwil które chciałabym zrobić jeszcze raz,ale niestety nie jest to możliwe.Sobotę spędziłam w Szawnicy bylo niesamowicie na nogach doszłam na Słowacje ! Mam dla was kilka zdjęć zebranych z folderów z galeri :)






4 komentarze:

  1. Świetne kolaże, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja staram się więcej wychodzić na dwór bo połowę lipca przesiedziałam na komputerze. Teraz często jeżdżę na rolkach i rowerze, czasami biegam bo sport to moja wielka pasja. Świetne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale słodkie niektóre foty!!! normalnie <3
    http://sandrowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń