środa, 9 września 2015

Koniec wakacji! Podsumowanie

Hej kochani! Jak minął wam ten dzień? Mi bardzo smutno, nie mogę uwierzyć w to że tak szybko minęły te wakacje, no ale cóż, czas wrócić do rzeczywistości. Te wakacje uważam za nieudane i najgorsze, w sumie całe wakacje przesiedziałam w domu, zmarnowałam ten czas i teraz żałuje, ale miejmy nadzieje że następne wakacje będą bardziej udane. Oczywiście były też chwile które spędziłam ciekawie m.in tydzień w Dębowcu, coniedzielny wyjazd nad stawy, pływanie nad rzeką, oraz chodzenie na sesje, tych chwil już mi brakuję.
W ten rok szkolny postanowiłam bardziej wziąć się w garść i przyłożyć się do nauki. Wiem, wiem co roku tak sobie postanawiam, ale teraz jestem pewna że dotrzymam tego postanowienia, muszę! Niestety będzie mi trudno pogodzić naukę, chodzenie na zdjęcia, przerabianie tych zdjęć i pisanie postu, ale postaram się was nie zawieść i dać radę to wszystko ogarnąć, nie chcę znowu zaniedbywać bloga, lecz i tak posty nie będą tak często jak były teraz. Myślę że mimo tego i tak moje posty będą się pojawiać przynajmniej raz w tygodniu.
Chciałam w tym poście wstawić kilka kolażów z wakacji, ale niestety.. moja karta pamięci się popsuła i straciłam wszystkie zdjęcia,  nad czym teraz bardzo ubolewam, ponieważ nigdzie indziej ich nie zapisałam, no cóż.. muszę się z tym pogodzić i wstawię wam po prostu zdjęcia z ostatniej sesji.
















8 komentarzy:

  1. Ja tez teraaz chce sie wziąść za nauke :)

    Nowy post! Official Patty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też w tym roku zamierzam wziąć się za naukę, bo klasa maturalna :)
    miałam podobnie jak Ty, tyle, że spalił mi się dysk główny i straciłam wszystkie zdjęcia :/
    świetne widoki!

    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog ma w sobie to coś, dlatego zostaję u Ciebie na dłużej! Jeśli spodoba Ci się mój blog, dołącz do obserwatorów, a ja jak najszybciej odwdzięczę się tym samym. :)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne zdjęcia, bardzo podoba mi się Twoja stylizacja <3

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie mogę uwierzyć, że wakacje już minęły i też muszę się wziąć za naukę, w tym roku czekają mnie testy gimnazjalne, a więc łatwo nie będzie :/
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjecia :)
    http://milkamikam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog zapraszam do mnie http://nalashows.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mieszkam niedaleko od Dębowca, jestem z małopolski :D Ja też siedziałam w domu, ale przynajmniej odpoczęłam! Śliczne zdjęcia.

    Nowy Post!- Klik!
    CHOIES.COM- kliknij a pomożesz! :)

    OdpowiedzUsuń