poniedziałek, 21 grudnia 2015

Mój wolny czas

Hejka !
Ludzie całkiem inaczej spędzają chwilę swojego cennego czasu, inni spędzaj go przed telewizorem,a inni czytając książkę lub jeżdżąc na rowerze.Ja staram się spędzać ten czas jak najbardziej "pożytecznie". Jak robię jakąś  czynność długo to stwierdzam ze zmarnowałam ta chwilę beznadziejnie i mogłabym zrobić coś lepszego w tym czasie. Jeżeli ktoś zapytał by  mnie jak spędzam wolną chwilę to odpowiedziałabym ze wykorzystuję ten czas dla rodziny, ale nie tylko, również biegam, gdy mi się nudzi lub czytam książkę.Mogłabym wymieniać w  kółko jak wykorzystuję cenny czas. Jak to mówią "Czas to pieniądz"
WESOŁYCH ŚWIĄT :) 


 


SWETEREK !
T-SHIRT

2 komentarze:

  1. Super zdjęcia. Czas jest ważny i cenny, a tak ulotny :/
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sobie aranżować wolny czas na różne sposoby! Uważam, że to jest bardzo ważne żeby znaleźć dobry sposób na spędzanie wolnego czasu i swoje hobby! Ostatnio nawet odważyłam się zapisać na szkolenia barmańskie , który niedługo zaczynam i już nie mogę się doczekać rezultatów i tego co się nauczę :)

    OdpowiedzUsuń