środa, 3 lutego 2016

Ulubiency stycznia

Heeej! Jak tam u was? Ja niestety trzy dni temu zakonczyłam ferie.Szkoda, mimo że ferie spędziłam w domu, przed komputerem lub czytając książki to i tak nie mam ochoty wracać do szkoły. Jedynie 3 dni z ferii spędziłam poza domem. Nawet nie wybrałam się na łyżwy, bo nie miałam z kim, ale chyba muszę jeszcze pojechać, chociażby sama. Tym razem postanowiłam zrobić ulubieńców tego miesiąca, czyli znów coś nowego. Nigdy nie pisałam tego typu postów i jest to mój pierwszy raz, miejmy nadzięję że nie ostatni. Także.. zaczynajmy!




Pierwszą rzeczą o jakiej chciałam wspomnieć, jest odżywka do paznokci eveline 8w1. Co prawda mam ją od wakacji, ale widziałam na grupach facebookowych, różne opinie o niej i sama postanowiłam poruszyć ten temat.
Tak jak wspomniałam wcześniej odżywkę mam od wakacji,a nadal mam połowę, więc jest wydajna, co jest plusem. Odżywka sprawdza się dobrze, lecz nie idealnie. Paznokcie są twardsze, nie łamią się, lecz nie przyspiesza ona ich wzrostu. Czytałam na internecie, wiele negatywnych opinii o niej, mianowicie to że bardzo niszczy paznokcie, nie u każdego, ale jednak. Więc nie wiem czy warto ryzykować. Nie można stosować jej cały czas, ale chyba żadnej odżywki nie można stosować bez przerwy. W końcu Czasem paznokcie muszą odpocząć i mogą być pomalowane tylko i wyłącznie lakierem. Sama stosuję się do tego i  do szkoły mam zawszę pomalowane nią (trochę ze względu na to że u nas w szkole nie można mieć pomalowanych paznokci), ale przy dłuższych wolnych dniach od szkoły odkładam ją na bok.

Teraz czas na coś co kocham nad życie. Czyli książki Rebeccy Donovan. Świetne trzy tomy ''Oddechy''.
1 tom - Powód by oddychać
2 tom - Oddychając z trudem
3 tom - Biorąc oddech
Trzy świetne książki którę mnie zauroczyły w tym miesiącu. Jest jeszcze książka pt. ''Co jeśli..'' ją też czytałam i także bardzo polecam, ale to w innym posćie napiszę o niej coś więcej.





Szczotka tangle teezer.  Niby moje włosy są krótkię, ale bardzo gęste i grube przez co miałam wielki problem z ich rozczesywaniem, szczególnie po ich umyciu. Dlatego postanowiłam zakupić tą szczotkę i nie załuję. Sprawdziła się świetnie, dobrze rozczesuję się nią włosy, nie jest duża więc spokojnie mieści się do torebki. Niestety myślałam że szczotka ta jest idealna, ale ma też kilka wad. Po rozczesaniu włosy się elektryzują a igiełki się wyginają.


Kosmetyki - Tutaj nie mam co się rozpisywać, po prostu pokaże wam moje ulubione kosmetyki, którę ostatnio kupiłam. + książka Ewy ''Tajniki makijażu'' jest bardzo przydatna i dzięki niej dowiedziałam się i nauczyłam wiele nowych rzeczy o makijażu.




26 komentarzy:

  1. odżywka jest jedną z moich ulubionych ;) a szczotkę tangle teezer polecam wszystkim :)

    zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę ciekawe kosmetyki :)
    pinaxi.blogspot.com obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam książkę Ewy! Moim ulubieńcem na pewno jest kremowy żel pod prysznic o zapachu kokosowym z The Body Shop <3

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mało wydajna, tylko wydajna, skoro wystarcza Ci na długo i jest to plusik :) TT uwielbiamy!❤

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta szczotka jest bardzo fajna. Też mam gęste i grube włosy i łatwiej mi nią rozczesać niż zwykłą :) Bardzo fajny post.
    anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. moje koleżanki mają tą szczotkę i też w sumie myślałam, że jest idealna, ale jednak nie jest :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tych książkach. Aktualnie szukam jakiś fajnych i ciekawych, więc mam nadzieję, że się nadadzą :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post!=D Odżywka o której wspomniałaś, to również jej używam, ale nie 8w1 tylko 7w1 i muszę powiedzieć, że ta jest dosyć dobra, ale i tak powinno się robić przerwy ;) Co do szczotki, to miałam zamiar ją kupić, ale jeżeli piszesz, że się elektryzują, to raczej jej nie kupię, bo moje włosy i tak są cały czas naelektryzowane i nie będę im tego ułatwiać :P.
    Naprawdę masz świetnego bloga! ;)
    Pozdrawiam =)

    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. moim ulubieńcem również jest odżywka Eveline, tylko, że wybielająca :)
    te książki mnie zaciekawiły :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi niestety takie odżywki do paznokci nie służą. Też mam Tangle Teezer i jestem bardzo zadowolona :) Mam długie i gęste włosy i ułatwiła mi ich rozczesywanie.

    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetni ulubieńcy :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Tangle Teezer! Świetnie się u mnie sprawuje.

    Zapraszam do nas
    enjoy-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Książki zachęcają :D
    Konkurs u mnie zapraszam,bardzo proste zasady ;)
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/02/wholesalebuying-wishlist-konkurs-wygraj.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajni ulubieńcy,niektórzy to także moi ulubieńcy...

    ~~~*~~~
    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczotka Tangle Teezer też była moją ulubioną w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Również używałam tej odżywki i sprawdzała się świetnie :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  17. Eveline 8w1 <3 dzięki tej odżywce nie muszę przedłużać paznokci u kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba kupie ta książke :D
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszczę książki, ja jej jeszcze nie kupiłam...
    www.imkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dodałam do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta szczotka do włosów również należy do moich ulubieńców ;)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Też kupiłam sobie ostatnio książkę Red Lipstick Monster ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. też mam tą książkę, świetny blog. :D
    zapraszam
    http://niewidzialnymxatramentem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń