sobota, 20 lutego 2016

Zamówinie z Cndirect. :)

Hejo Kochani.! :*
W tym tygodniu otrzymałam przesyłkę z CnDirect. Jestem zadowolona z przesyłki, nie mam w sumie żadnych takich większych jakby to określić "ale" znaczy mam jedno zastrzeżenie do pewnej rzeczy, ale to nie chodzi w sumie o wykończenie, a o zapach tej rzeczy. W tej przesyłce postawiłam na akcesoria i mam nadzieję, że komuś coś się spodoba. No, więc może już zacznę opisywać i pokażę te rzeczy. :D




Może pierwszą rzeczą od której zacznę to będzie torebka, która na stronie bardzo mi się spodobała, w rzeczywistości również jest śliczna jednak jak przyszła mi strasznie śmierdziała farbą i będę musiała się jakoś tego zapachu pozbyć. Jednak jestem z niej zadowolona i na pewno mi się przyda. Jeśli bym miała jeszcze raz wybierać tą przesyłkę myślę, że jeszcze raz bym ją zamówiła i polecam ją. :D 


Moją kolejną rzeczą jaką zamówiłam jest to paleta, którą zauważyłam, że jedni polecają a drudzy nie, no więc zobaczę jak zacznę jej używać bo jak na razie to nie używałam jej i w sumie to nie wiem jeszcze jaka jest, jednak mam nadzieję, że będzie ok. No więc jak na razie to ani jej zakupu nie odradzam, ani do jej zakupu nie namawiam. :D


Następną rzeczą jaką zamówiłam są to pędzle, ponieważ ostatnio chciałam jakieś kupić, a widziałam, że dużo osób poleca te z tych chińskich sklepów więc kupiłam i jeśli będą złe to mówi się trudno jednak jak sprawdzałam je są mięciutkie i milutkie. Więc powinny być dobre. :D


Przedostatnią rzeczą jaką zamówiłam są to kolejne pędzle i też myślę, że się sprawdzą i nie będę żałowała, że je zamówiłam. :D 


No więc to jest już ostatnia rzecz, którą zamówiłam dlatego, że kilka centów mi jeszcze zostało więc postanowiłam zamówić szminkę. Jest to w sumie normalna szminka i podoba mi się jej kolor nie jest jakaś bardzo zła, ani nie jest ona najlepsza. Do do numerku jest to #11 :D 


No, więc to jest moje zamówienie, może komuś coś się spodobało, a może ktoś coś ma stąd i jeśli nie byłby problem żeby poklikać w linki to bym była bardzo wdzięczna. Dziękuję.! :D Życzę miłego weekendu.! Do zobaczenia.! ^.~

Jakie jest wasze zdanie na temat tych rzeczy.? Może ktoś ma coś stąd.? :)

22 komentarze:

  1. Poklikałam:) supi post lubie takie z przesyłkami oglądać/czytać:) obs za obs? ja juz obserwuje od dawna i mam nadzije ze sie odwdzieczycie:) Ps jestescie cudowne:)

    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta torba. Poklikałam w linki.
    Wpadniesz do mnie? http://nicniejesttakiesame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Macie bardzo fajnego bloga :3 Poklikałam, oczywiście :D
    Zapraszam do mojego kociego świata: always-be-a-cat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie XD Jak na 14 lat to naprawde bardzo fajny blog oby tak dalej

    Zapraszam do siebie : bellaapsel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor szminki ;)
    poklikane!

    http://ylyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post :)
    Miło mi bedzie jezeli skomentujesz nowy post paulinandmee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta torebka! Poklikane :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Może wspólna obserwacja?
    www.imkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna torba :) Jestem ciekawa Twojej opinii na temat tej palety.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kosmetyki, zazdroszczę <3

    Chciałabyś wygrać bluzę z mybaze.com ufundowaną w wysokości 205zł? Zapraszam Cię do mnie na bloga, organizuje konkurs! -> http://ayvinn.blogspot.com/2016/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  12. wybrałaś świetne rzeczy ,każda z nich mi się podoba :)
    obserwujemy?
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze to boje zamawiac sie z takich stron kosmetyki poniewaz mnie bardzo szybko wszystko uczula.. Mimo wszystko jednak z checia kupilabym taka paletke do wyprobowania ale pozyjemy zobaczymy! ;)
    Poklikane gratuluje wspolpracy! ;)

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  14. Większość osób zawsze chwali pędzelki z chińskich stronek, więc Tobie również powinny się sprawdzić. Raz miałam taki 'chiński' kosmetyk uczulił mnie strasznie i miałam ogromny wysyp, a jedna pomadka okropnie wysuszyła mi usta, więc mam nadzieję, że Tobie się to nie przytrafi. :)

    Mój blog ((:

    OdpowiedzUsuń
  15. szminka ma świetny kolor ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne rzeczy :D Śliczna torebka i cienie do oczu ^^

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Całe zamówienie mi się podoba! Ale chyba najbardziej pędzle i torba haha!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, fajnie że się udała przesyłka
    http://melassie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna paletka ;-)
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń