środa, 4 maja 2016

Co jeśli..

Ten post miał się pojawić tydzień temu, niestety moja karta pamięci nawaliła i straciłam zdjęcia, które w sumie wyszły świetnie.
Ostatnio przeczytana książka pt. Co jeśli, zainspirowała mnie do napisania o tym na blogu. Czytając książki można zauważyć jak one bardzo pobudzają wyobraźnie, inspirują i dają do myślenia. Takim przykładem jest właśnie ta książka.



 Cal dostał drugą szansę, by kogoś poznać po raz pierwszy. Czy skorzystał z tej szansy? Jak potoczyły się jego losy? Po przeczytaniu wcześniejszych książek Rebeccy od razu sięgnęłam po następną jej powieść i nie zawiodłam się! Jest tak świetna jak poprzednie.
Za pewne każdy z nas zastanawiał się co jeśli byłaby szansa zacząć wszystko od nowa, zapomnieć o błędach z przeszłości. Skorzystalibyście z takiej okazji?



''Cal Logan doznaje szoku, gdy widzi Nicole Bentley siedzącą naprzeciwko niego w kawiarni tysiące mil od ich rodzinnego miasta. Przecież od ponad roku – gdy oboje skończyli szkołę – nikt jej nie widział ani o niej nie słyszał.
Tylko że to nie jest Nicole.

Wygląda dokładnie jak miłość Cala z dzieciństwa, ale nazywa się Nyelle Preston. Jest przeciwieństwem Nicole: impulsywna i odważna, zaraża wszystkich wokół pasją życia. Cal jest nią totalnie zafascynowany. Ale Nyelle kryje też wiele tajemnic, a im bardziej Cal zbliża się do rozwiązania jej zagadek, tym mniej chciałby wiedzieć.

Gdy tajemnice z przeszłości i teraźniejszości zderzają się, jedno staje się jasne: nic nie jest takie, jakim się wydawało…''

Książka ta jest lekcją, daję do myślenia, uświadamia jak ważni są dla nas przyjaciele. Bo w końcu co to za życie bez przyjaciół? Coraz częściej sięgam po książki, które wiele w życiu mi uświadamiają. Nie wiem czy byłabym tą samą osobą, gdybym w życiu nie przeczytała, tyle książek co teraz.













Chciałabym dokładnie określić, jakie kategorie mam poruszać na blogu. Tutaj prośba do was - Jakie posty najbardziej lubicie czytać? 
Lubię pisać o książkach, posty podobne do tego, mimo że wiem że nie wychodzi mi to idealnie. Czy lubicie czytać recenzję książek? Czy są wam przydatne? 




13 komentarzy:

  1. Świetna bluza a ksiązka mnie zacekawiła bo czytałam ta serię :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta książka jest świetna :)

    High Five? ;)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałem jeszcze tej ksiażki ale jeszcze przeczytam.
    ale jesli chodzi o post to jest mega!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post. Często zastanawiam się czym byłoby moje życie bez książek. Są kluczem do innego świata, a przede wszystkim wiele nas uczą. Świetny blog, obserwuję :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com/2016/04/real-friendship.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka wydaje się ciekawa. Jeżeli będę miała tylko okazję, myślę, że po nią sięgnę. :)
    http://beatapilarska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tej książce, ale ten opis mnie zaciekawił, na pewno po nią sięgnę :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście lubię czytać recenzje książek, więc takie posty jak dla mnie są fajne.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, ta książka naprawdę wydaje się ciekawa..Taka, tajemnicza ^^
    Śliczne zdjęcia.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się fajnie, może sięgnę kiedyś po tą książkę :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym chyba nie skorzystała z takiej okazji, książki nie czytałam ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam już o tej książce, a po tym poście o wiele bardziej wzrosła moja chęć aby ją przeczytać ;)
    MÓJ BLOG – kliknij tu! ♥

    OdpowiedzUsuń