środa, 1 czerwca 2016

Coraz bliżej lata

Hej kochani! Ostatnio coś, na naszym blogu jest cisza. To przykre że jeszcze kilka miesięcy temu każda z nas pisała posty regularnie, blog się rozwijał itd. Nie chcę znów przepraszać za to że ostatni mój post był miesiąc temu, ani obiecywać że już  będzie lepiej - bo kiedyś tak robiłam i tej obietnicy nie dotrzymałam. Tym razem powodem nie było brak zdjęć, ale moje lenistwo, lecz wreszcie się przełamałam.
Odkryłam że wcale nie potrzebny jest fotograf do zrobienia świetnych zdjęć na blogu, wystarczy czas i chęci. Użyłam krzeseł jako statyw, co było faktycznie czasochłonne, ale zdjęcia wyszły niczego sobie. Postanowiłam że od teraz właśnie tak będę radzić sobie z brakiem zdjęć. Obiektyw jako krzesło, drzewo itp? Czemu nie, skoro nie mam innego wyjścia, a pisać chcę?




Teraz widzę, że  bardzo brakuję mi pisania, gdy piszę mogę choć przez chwilę oderwać się od tego monotonnego świata, od problemów, po prostu od szarej rzeczywistości. Jak wiecie do wakacji zostało  24 dni, czyli są już ostatnie dni nauki ii.. WAKACJE! Na początku nie byłam do nich przekonana, gdyż nie mam nawet planów, lecz teraz czuję, że potrzebuję tych 2 miesięcy odpoczynku. Każdy czasem potrzebuję odpocząć od szkoły, od tych codziennych obowiązków. Wakacje znaczą też lato, które jest moją ulubioną porą roku i cieszę się że jeszcze trochę i będę mogła chodzić w topach, czy krótkich spodenkach.
Jeśli chodzi o blog kiedy wreszcie będę miała czas wolny, czyli mniej nauki, zacznę bardziej się angażować. Nie chodzi tylko o częstsze pisanie, a zmienienie trochę stylu, designu. Będę mogła poćwiczyć przerabianie zdjęć, a nawet ich robienie, Co do kategorii jakie będą się pojawiać to postanowiłam dodać nową, jaką jest moda i częstsze recenzję książek, nawet nie koniecznie tylko książek.















17 komentarzy:

  1. Najlepiej pisać jak ma się wenę. :) Świetne zdjęcia! <3
    Pozdrawiam
    zone-of smile.blogspot.com (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całośc wyglada świetnie!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny look, do wakacji już raptem kilkanaście dni, zleci :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje, ze z pisaniem postow bedzie coraz lepiej! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia dobrze wyszły :)

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę doczekać się wakacji!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  7. Niedługo wakacje więc z pisaniem postów na pewno będzie lepiej!
    Piękne zdjęcia! <3
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę się pomyliłaś, bo obiektyw to część aparatu, a krzesłem zdjęcia nie zrobisz haha! Na pewno miałaś na myśli statyw ;) Jeśli chodzi o wakacje to pomimo iż nie mam większych planów to wyczekuję ich z niecierpliwością :D A co do recenzji to bardzo lubię je czytać!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie mogę doczekać się wakacji :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się doczekać swoich wakacji. Tyle się zmieniło i jest tyle planów, że nie ma co! :D
    Świetne spodnie! ;)

    paczix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Statyw, nie obiektyw! polecam Ci jednak zakupić statyw - zaoszczędzi Ci on użerania się z krzesłem ;)
    Wakacje do zdecydowanie pora na zmiany, próbowanie nowych rzeczy.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chyba najbardziej nie mogę się doczekać wakacji bo po wakacjach idę do nowej szkoły :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba chodziło o statyw, a nie obiektyw haha :) trzeba sobie jakoś radzić, no nie? Nie ma co się wymigiwać brakiem fotografa!
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Odliczam już dni do wakacji ^^ Fajnie, że będą się tutaj ukazywały recenzje książek ^^ Śliczne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. też ostatnio mam problemy z systematycznością :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. By pisać niekoniecznie potrzebne są zdjęcia. Muszę jednak przyznać, że jak na zdjęcia "bez fotografa" są naprawdę dobre.

    http://papergirlx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń