poniedziałek, 20 czerwca 2016

Wiosenny TAG DDOB

Hej wszystkim,tak wiem wiosna się już kończy na dobre no,ale dużo zwlekałam z tym postem oraz dawno nie było tagów na naszym blogu.


1. Nowy rok czy rozpoczęcie wiosny lepszy na zmiany?   -Moim zdaniem każda okazja jest dobra na zmiany jeżeli ktoś nie zdążył na nowy rok to tym bardzie dobrze na wiosne :)


2. Co uważasz o stwierdzeniu "na wiosnę wszystko rodzi się na nowo" i czy według
Ciebie to stwierdzenie odnosi się tylko do przyrody? - W moimi przypadku nie wiele zmieniło się przez wiosne,ale uważam,że dużo się u mnię "odświeżyło"od zimy.


3. Co, według Ciebie, jest hitem tej wiosny?  - Hitem? jak najbardziej czapka "wpierdolka" i SuperStary.

4. Czy przeprowadzasz u siebie wiosenne porządki w szafie? - Tak! jak najbardzniej odświeżam szafe.

5. Czy masz jakieś ciekawe wspomnienie, które wydarzyło się akurat w tą porę roku? Hmm nic szczególnego nie wydarzyło się,ale jestem zadowolona,że byłam na "koncercie" Bosskiego Romana.

6. Z czym kojarzą Ci się wakacje? (zapachy, widoki, piosenki)  - Jeśli chodzi o zapachy to poranna rosa ,widoki ? jak najbardziej rzeki,piosenki ? raczej nic nie przychodzi mi do głowy tylko to: Wakacje ! 

7. Jak uważasz: czy fotografia, podstawowa wiedza na jej temat jest potrzebna do prowadzenia bloga? I jakie masz zdanie na temat fotografii w blogsferze? Podstawowa wiedza niekoniecznie

8. Skąd czerpiesz wiosenne inspiracje? -  DDOB,oraz z innych blogów.

9. Co zawsze musi znajdować się w Twojej szafie z ubraniami? - Bluza,czarne leginsy,podkoszulek,krótkie spodenki.

10. Jakie stawiasz sobie cele na wiosnę? - Nie mam żadnych celów.

11. Co myślisz o coraz popularniejszym  trendzie wiosennym na spodnie typu cullote? - Nie podobają mi się i bym nigdy nie założyła.

12. Jakie plany na wakacje 2016? - Do Polski przyjeżdżają kuzynki tak,że mam nadzieje,że nie będzie się nam nudzić :)




klik

2 komentarze:

  1. A mi wakacje kojarzą się z zapachem wilgotnej, skoszonej trawy :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygladasz kliknełam :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń