sobota, 18 marca 2017

Wspomniania

Coś się zaczyna i kończy, lecz w naszej pamięci wspomnienia będą na zawsze. Wspomnienia bardziej kojarzą się z czymś dobrym, niestety czasem bywają złe i trudno sobie z nimi poradzić. Najcenniejsze w życiu są wspomnienia, bo dzięki nim możemy w pewnym sensie wrócić do danego dnia, zdarzenia. Warto chwytać i zapamiętywać dobre momenty w życiu.











 

Dla mnie wspominaniami są zdjęcia, robię ich dużo i często oglądając je wracam do tych chwil.
Także moje stare posty, wiele mi przypominają i są dla mnie czymś bardzo ważny. Niestety moje pierwsze wpisy usunęłam, a szkoda bo czegoś takiego nie warto usuwać, no ale cóż.
Powinno się zatrzymywać rzeczy, dzięki którym możemy wiele powspominać i zachować dobre chwilę. Ja na przykład mam pudełko, gdzie wkładam wszystkie rzeczy typu bilety z kina, zdjęcia i lubię czasem do tego wrócić i to pooglądać.






Przepraszam za taki krótki post, z taką małą ilością zdjęć, ale bardzo zależało mi żeby wreszcie coś tu dodać, nawet jeśli miałby to być bezsensowny post. Niestety egzamin gimnazjalny zbliża się dużymi krokami i teraz bardzo przykładam się do nauki na niego. Pogoda, też niestety nie pozwala na zrobienie dobrych zdjęć, dlatego te są robione we ferie czyli już jakiś miesiąc temu.


10 komentarzy:

  1. Śliczna ta koszula!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam pudełko wspomnień - to najlepsza rzecz jaką człowiek może zrobić dla samego siebie - kolekcjonując wspomnienia :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia i filmiki to najlepsza forma wspomnień

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia to jest naprawdę super forma do zachowywania wspomnień. Ja szykuję posta o wspomnieniach! :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się ! dzięki zdjęciom możemy cieszyć się ulubionymi chwilami :)
    Ładne zdjęcia
    Obserwuję! Zastanawiam się dlaczego tak późno :)
    Mało brakuje mi do 280 obserwatorów. Pomożesz?
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są idealne ❤

    Fajna koszula ;) Zastanawiam się, gdzie ją kupiłaś ❤

    Zaobserwowałam twojego bloga ❤❤❤

    Sama potrzebuje również obserwacji na własnym blogu. Pomożesz ?

    milenor.blogspot.com

    💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia w takiej pogodzie musiały być serio wyzwaniem ! Zamarzłabym podziwiam
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga dążę do 300 obserwacji! Będzie mi milo jak pomożesz
    http://zozolekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń