poniedziałek, 16 listopada 2015

Moje fobie


Hejka!
Jak wam minął weekend? U mnie wspaniale, lepiej być nie mogło. Odwiedziła mnie Agnieszka i spędziłyśmy miło weekendzie.Przechodząc do mojego tematu, dosyć popularnego o fobiach. Wiec tak.. mam kilka fobii - czyli lęk przed określonymi sytuacjami,zjawiskami lub przedmiotami, które w praktyce nie są niebezpieczne. Nie są one jakoś groźne, ale przeznie zaczynam reagować negatywnie.





 Pierwszą moją fobią jest klaustrofobia czyli lęk w zamkniętych, ciasnych pomieszczeniach. Drugą fobią jest arachnofobia czyli lęk przed owadami, pająkami. Dawniej bardzo bałam się pająków teraz już mniej, ale przeszło mi na owady.Uważam, że mam te najczęściej spotykane fobie. Na szczęście moje fobie nie są bardzo poważne i bardzo się cieszę z tego powodu.
Może opowiecie o swoich fobiach?







SPODNIE
 BLUZKA

1 komentarz: