poniedziałek, 9 listopada 2015

Co o mnię nie wiecie ?

Hej!
Mam na imię Sylwia. Obecnie jestem uczennicą klasy drugiej gimnazjum. Mieszkam w niewielkiej wsi, Kamionka Wielka okolice Nowego Sącza, województwo małopolskie. Można powiedzieć że jestem średniego wzrostu, ciemną blondynką o zielonych oczach. Nie mam swojego stylu ubioru,ale czuję się dobrze w luźnych ubraniach. Interesuję się blogowaniem, mam kilka swoich ulubionych blogerek. Uwielbiam spędzać czas na świeżym powietrzu, a jeżeli już spędzam to jeżdżę na rowerze, biegam,lub spaceruję po okolicy. Mam dużo wad jedną z nich jest lenistwo. Bardzo często odstawiam "lenia" mam wiele rzeczy do zrobienia, ale niestety nie chce mi się.



 .Kolejną wadą jest łatwowierność, jeżeli ktoś powie mi informację od razu mu wierze niezależnie czy to ściema czy nie. Mam wiele jeszcze wad, ale myślę, że przejdę do kolejnego "podpunktu".Jeżeli chodzi o naukę nie wyrabiam z najtrudniejszymi przedmiotami typu matematyka,angielski. Nie mogę powiedzieć, że uczę się bardzo źle nie jest najgorzej. Jak każdy mam wiele planów i marzeń, które chciałabym je spełnić. Jednym z moich marzeń jest dobrze napisać testy gimnazjalne.Jestem młodą osobą nie wiem jeszcze czego chcę.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz