środa, 20 stycznia 2016

FeRiE.!!! ^.^

Hejo Misie.!!! :D
Jak się czujecie i jak wam minęła środa.? Mam nadzieję, że dobrze i wesoło. Tak nie dawno mieliśmy dopiero Sylwester, a tu już 20 stycznia i po pierwszym półroczu no i mamy te swoje oceny. Nie wiem jak u was ale moje oceny są takie średnie i wolałabym lepsze no, ale cóż mam jeszcze pół roku i je poprawię. Przynajmniej mam taką nadzieję.  ^.^





Zmieniając temat to u mnie już zaczęły się ferie jako iż jestem z Małopolski. Przynajmniej troszkę można odpocząć od szkoły jednak wolałabym mieć ferie później, a nie jako pierwsza bo tak niezbyt fajnie przez tydzień chodzić tylko do szkoły, a potem znowu wolne. No, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Więc i tak cieszę się z tego, że mam wolne od szkoły. :D


Jak na razie nie mam jakiś planów jak spędzić ferie jednak zawsze coś się znajdzie. Jak na razie to miałam jeden taki dzień, że nie miałam co robić, a tak to zawsze  albo spacerek, łyżwy, sanki, bitwa na śnieżki... Zwłaszcza jak teraz jest dość dużo śniegu i jeszcze sypie. Więc zaczyna się prawdziwa zima i oby jeszcze dużo nasypało tego śniegu. ^.^


Ja mieszkam w górach więc gór do zjeżdżania mam dużo. No i niby ja jestem w 3 gim., a chodzę na sanki i rzucam się śnieżkami, ale jak dzieci nie chodzą na sanki to ktoś musi je zastąpić. xD No, a tak na prawdę uwielbiam zimę, więc staram się codziennie coś robić związanego z tą porą roku i ogólnie można się dużo wtedy pośmiać i aktywnie spędzić czas nawet jak jest bardzo zimno. Więc na prawdę polecam sanki, o tak, jeśli nie macie co robić to idźcie na sanki, a na pewno się choć troszkę pośmiejecie. Mam nadzieję, że jest u was śnieg,bo tak to sobie ne pozjeżdżacie. xD :D 


Więc myślę, że najlepiej ferie spędzić aktywnie i miło. Można zawsze poprosić przyjaciół lub kogoś żeby z nami gdzieś poszedł lub pojechał. Bo jednak samemu nie jest zbyt fajnie, a tak to można na prawdę ciekawie spędzić czas. No i jeszcze raz napisze to można się zawsze z kimś pośmiać, bo śmiech to zdrowie i każdemu się to przyda. :D 


Jednak jeśli będzie się wam nudziło w wieczory to polecam jakiś dobry film lub kakałko, kocyk i książkę. Bo tak też można fajnie spędzić ten nudny czas. Jednak jeśli nie będziecie mieli ochotę na żaden film lub książkę to zawsze można pograć też fajny sposób na nudę. :*
 

No i życzę mile spędzonych ferii tym którzy je mają, a tym którzy czekają na nie również życzę mile spędzonego czasu na ich feriach i jeszcze życzę dużo śniegu. ^.^ 
 Jeśli macie ochotę być na bieżąco to zapraszam na Snapchata: TREAMICI

No, a wy Misie zadowoleni jesteście z ocen na półrocze.? No i macie już ferie, a jak nie to kiedy będziecie je mieć.? :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz