sobota, 7 listopada 2015

Q&A - mój pierwszy raz :)

Hejo.! :*
Mam nadzieję, że początek weekendu mija wam dobrze. :D Chciałam przeprosić za moją długą nieobecność, ale raczej nie nudziło wam się z Kingą i Sylwią. :D Nie pisałam przez tyle tygodni postów bo miałam problemy ze zdrowiem, ale już jest lepiej i postaram się już nie robić tak długich przerw. :D Bez dłuższego przedłużania zapraszam do tego Q&A. :D Może wam się spodoba, miłego czytania życzę. ^.^

1. Jaki był Twój pierwszy napój alkoholowy.? 
Jak byłam mała to chyba jak każde małe dziecko kusiło mnie jak tata pił piwo i spróbowałam, ale nie posmakowało i od tej pory nie ciągnie mnie do alkoholu. :)

2. Jaka była Twoja pierwsza praca.?
Nie miałam jeszcze okazji pracować, więc nie mam jak odpowiedzieć na to pytanie. :D

3. Jaka była pierwsza osoba, która do Ciebie napisała.?
Mój bardzo dobry kolega-Dominik. ^.^ :D

4. Gdzie po raz pierwszy leciałaś samolotem.?
Leciałam do Irlandii i na pewno kiedyś znowu polecę samolotem bo bardzo mi się to spodobało. :D

5. Gdzie po raz pierwszy zostałaś na noc.?
Pierwszy raz na noc po za domem byłam nocować do mojej kuzynki Kasii. :D


6. Kto był pierwszą osobą, z którą dziś rozmawiałaś.?
Pierwszą osobą, z którą dzisiaj rozmawiałam była to mama. :)

7. Co było pierwszą rzeczą jaką dziś zrobiłaś.?
Od razu jak się obudziłam to sięgnęłam po telefon. :)

8. Pierwszy napój, który dziś się napiłaś.?
Cieplutka herbatka. :3

9. Pierwsza złamana kość.?
Akurat wśródstopiu i to były 4 kości. :)

10. Pierwszy piercing.?
Jak większość małych dziewczynek to po jednej dziurce w lewym i prawym uchu. :)

11. Pierwsze państwo za granicą do którego pojechałaś.?
Jeśli dobrze pamiętam była to Słowacja. ^.^

12. Pierwszy film, który oglądałaś.?
Nwm, było ich sporo więc nie pamiętam pierwszego. :)

13. Twoje pierwsze zwierzątko domowe.?
Był to chyba kotek. ^.^ :)

To były wszystkie pytania jakie miałam i mam nadzieję, że się podobało. :D
Tu macie jeszcze moje zdj. żebyście nie zapomnieli jak wyglądam. ^.^


Bawcie się dobrze w ten weekend. :D
Dobranoc.! :*

Może wy odpowiednie na trzy wybrane pytania.? :D ^.^



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz